Atrybut Nofollow – najważniejsze kwestie

Wyszukiwarka Google
Czego chcą wyszukiwarki internetowe i jak im to dać?
7 marca, 2021
SEO napis
Co to jest SEO?
9 marca, 2021
kod strony i linki

O co w dzisiejszych czasach całe zamieszanie i zamieszanie związane z linkami zwrotnymi z atrybutem nofollow?

Myślę, że wielu zdziwiłoby się, gdyby dowiedziało się, że jednym z najważniejszych elementów składowych każdej kampanii SEO nie jest tworzenie linków zwrotnych, ale ten jeden potężny plik opt-in, który przekazał nam Google, zwany tagiem „nofollow”.

Tag „nofollow” jest atrybutem umieszczanym w linku zwrotnym (linkach). Pozwala to webmasterowi witryny dostarczającej link zwrotny na zatwierdzenie samego linku, zamiast pozwalać, aby „link juice” był przekazywany do strony, do której prowadzi.

Ten sok z linków, w oczach Google, jest uważany za kolejny sposób na pokazanie rynkowi, czy dana witryna jest warta zachodu. Zasadniczo dzięki znacznikowi „nofollow” webmasterzy mogą ufać, że chociaż łącze istnieje w witrynie, nie jest ono przekazywane wraz z sokiem linku. Jest to po prostu sposób na odfiltrowanie spamerskich linków i pozwolenie na dobre rzeczy.

Widziałem obie strony tagu „nofollow” opisane w Internecie. Ostatnio pojawił się artykuł w Business Plus opublikowany przez Imp bomb designer Sam, zatytułowany „10 najlepszych narzędzi do tworzenia linków Nofollow”.

10 najlepszych sposobów tworzenia linków zwrotnych Nofollow

To właściwie wszystko, co możesz zrobić dla siebie, chociaż większość profesjonalnych SEO zleca te zadania najlepszym możliwym ekspertom w zakresie budowania linków, jakich mogą znaleźć.

Ci, którzy twierdzą, że te usługi są kompletnymi śmieciami, które pobierają do 30 USD za podstawowe samouczki, często twierdzą, że mogą zbudować tysiące linków wystarczająco szybko, aby całkowicie ominąć budowanie linków. Jest to faktycznie fałszywe do udowodnienia. Nawet gdybyś był w stanie zbudować tylko 10 takich linków dziennie, utworzenie tak wielu linków byłoby nienaturalne dla każdej prawdziwej witryny.

Inne usługi często twierdzą, że aby uzyskać dobrą pozycję w rankingu, potrzebujesz tysięcy „linków do autorytetów”. To właściwie kolejna połowa prawdy w tym zbiorze linków. Nie potrzebujesz tysięcy linków z odpowiednich witryn, wystarczy ich pełna garść.

Szybkie i łatwe sposoby na uzyskanie bezpłatnych wysokiej jakości linków

Jednym z najkorzystniejszych sposobów na załadowanie wysokiej jakości linków do Twojej witryny jest pisanie artykułów i rozpowszechnianie ich w różnych katalogach artykułów, takich jak eziny. Możesz umieścić swój link w polu zasobów na dole artykułu w zamian za jedno lub dwa zdania na temat Twojej witryny.

Możesz łatwo znaleźć listy najpopularniejszych katalogów artykułów, wykonując proste wyszukiwanie w Google i analizując witryny wymienione w ogłoszeniach. Prawdopodobnie znajdziesz listę przydatnych katalogów artykułów i będziesz mógł dodać do nich swoje ogłoszenia. W ten sposób uzyskasz cenny link do witryny, która prawdopodobnie zapewni Ci bardzo odpowiedni ruch.

Możesz przesłać te listy do 200 lub 300 katalogów artykułów w ciągu kilku godzin, korzystając z bezpłatnego programu o nazwie Article Submitter. Największym i najpopularniejszym katalogiem artykułów jest EzineArticles.com.

Możesz dodać swoją witrynę do wielu bezpłatnych katalogów w krótkim czasie, używając łącza hipertekstowego w swoim podpisie. Większość dużych witryn dodaje hiperłącze z Twojego podpisu. Kod pliku podpisu jest zawarty w witrynie internetowej, aby można było publikować w innych witrynach.

Innym dobrym sposobem na szybkie uzyskanie linków jest napisanie notatek prasowych lub blogu z linkiem do Twojej witryny. Większość witryn z komunikatami prasowymi zawiera linki do swoich witryn. Jeśli napiszesz informację prasową o niedawnym wydaniu firmy, która zawiera wspaniałe wiadomości, prawdopodobnie otrzymasz link ze strony.

utworzył informację prasową o Twojej witrynie, o której możesz wspomnieć w swoim poście na blogu. Jeśli blog lub witryna z wiadomościami jest mocno obciążona, otrzymasz z tego wiele linków. Wysłanie posta na niektórych większych blogach spowoduje również uzyskanie linków z innych witryn. Spróbuj również zwrócić się do innych firm z wpisem na blogu. W ten sposób możesz pomóc innym ludziom osiągnąć sukces i udostępnić im wartościowe linki.

5. Istnieje wiele forów, do których możesz dołączyć. Możesz uzyskać skuteczne linki po dołączeniu i przekazaniu komentarzy związanych ze słowami kluczowymi. Te posty nie muszą być Twoimi własnymi. Zamiast tego możesz zostawić link ze swoim nazwiskiem do swojej witryny. Kiedy rejestrujesz się na forach, użyj swojego podpisu, aby dać im podpis z linkiem do Twojej witryny.

6. Rozpowszechniaj informacje prasowe na temat swojej witryny. PRWeb i PRLeap dają Ci taką możliwość. Dołącz do tych linków, a przekonasz się, że Twoje witryny uzyskują wyższe pozycje w rankingu. Trzymałbym się z daleka od wszelkich katalogów z linkami, które gwarantują, że linki prowadzą do witryn. Tego typu linki mogą w przyszłości zaszkodzić Twojej witrynie.

7. Użyj katalogu DMOZ. Linki są bardzo cenne, a ruch, który uzyskasz, będzie ukierunkowany.

Comments are closed.