Czego chcą wyszukiwarki internetowe i jak im to dać?

Firma SEO
Co należy wziąć pod uwagę przy zatrudnianiu firmy SEO?
7 marca, 2021
kod strony i linki
Atrybut Nofollow – najważniejsze kwestie
7 marca, 2021
Wyszukiwarka Google

Pytanie, które powinno martwić wszystkich marketerów internetowych, to — Czego szukają wyszukiwarki?

Współczesna branża marketingu internetowego opiera się na uczeniu się, czego chcą wyszukiwarki, a następnie ułatwianiu im tego.

W rzeczywistości można bezpiecznie powiedzieć, że wyszukiwarki generują większy ruch na Twoich stronach internetowych niż Ty. Powszechnie przyjmuje się również, że wiele wyszukiwarek korzysta z algorytmów do określania rankingu witryny internetowej – robiąc to, co robią, aby podwójnie upewnić się, że witryna ma to, czego potrzeba, aby uzyskać wysoką pozycję w rankingu.

Jednak granica między rankingiem organicznym (który można wyprowadzić na podstawie reguł, które można znaleźć w algorytmach tych silników) a alogorytmem (który bierze pod uwagę wiele czynników, w tym „) jest bardzo dobra i, powiedziałbym, warta rozważenia.

Czego szukają wyszukiwarki?

Centralną częścią Twojej witryny jest to, czego szukają wyszukiwarki. Jest to część witryny, która jest w rankingu, i to, co jest uważane za istotne dla słów używanych przez użytkowników w ich przeglądarkach.

Wyszukiwarki chcą zapewnić swoim użytkownikom najbardziej odpowiednią witrynę dla danego wyszukiwania, a trafność ta jest określana przez:

Układ witryny (obowiązki laymastera lub projektanta) – układ, rozmiar, numery magazynów, układy, nieparzyste produkty, gotowe produkty, koszt, konwersje, odpady, obsługa klienta

Linki (kategoria i sława, jak szybko użytkownicy mogą uzyskać dostęp do informacji, ile mają strony internetowej, możliwość przegrupowania, generowanie w całej witrynie) – sponsorowanie przez firmę, generowanie w całej witrynie, możliwość przegrupowania, możliwość prezentowania wyników, grafiki, dręczące szczegóły , zdolny do wykorzystania wrażenia staburalnego w miejscu, zdolny do wypukłości płytkiego układania materiałów bez zbytniego kopania.

Generowanie – zgodność z wytycznymi, generowanie ruchu, angażowanie użytkownika, zwiększanie ROI (zwrot z inwestycji), branding, marketing, sprzedaż, ciągłe utrzymanie, PageRank, udział w rynku, pożądany wizerunek, mocne strony marki, siła firmy.

Dbanie o podstawy, dobre praktyki techniczne, użyteczność (w tym projektowanie szablonów), ekspozycja SE, walidacja HTML, reklama ukierunkowana na jakość, kampanie PPC, tworzenie wizerunku marki online, pozycjonowanie i intendBoost.

Przede wszystkim wyszukiwarki chcą zapewnić swoim użytkownikom jak najlepsze wrażenia, dlatego ich roboty ZAWSZE poszukują:

Trafność – niezależnie od tego, czy mówisz o produkcie, recenzujesz usługę, czy o osobach rozmawiających o Twojej marce, chcesz mieć pewność, że ich ogólne wrażenie jest pozytywne.

– Treść strony, w tym kopia, obrazy, układ, formatowanie itp.

– Jak witryna wygląda dla zwykłego użytkownika

– Jakość i ilość linków przychodzących z innych renomowanych stron internetowych

– Popularność witryny w porównaniu z innymi witrynami z uwagi na tajemnicę handlową

– Wiek strony internetowej i jak długo istnieje w Internecie

– Ilość ciągłego rozwoju i zgłaszania funkcji

– Kwota bieżącej konserwacji

Jak wyszukiwarki oceniają strony internetowe Istnieją zasadniczo cztery zestawy czynników wpływających na wyszukiwarki podczas ustalania rankingu witryny. Co do zasady, poniższe rzeczy są tym, na czym chcesz się skupić i do czego dążysz.

1. Optymalizacja na stronie lub optymalizacja pod kątem wyszukiwarek przy użyciu określonych słów kluczowych i fraz, gęstości słów kluczowych, odpowiednich tytułów, tagów alt dla obrazów itp.

2. Istotne czynniki optymalizacji poza stroną – wyświetlanie się w katalogach, informacjach prasowych, informacjach prasowych, ups.

3. Organiczne linki przychodzące lub linki zwrotne kierujące do Twojej witryny / strony z innej witryny.

4. Inne powtarzające się słowa kluczowe na stronach internetowych, kąty itp.

Optymalizacja na stronie to pierwszy i najważniejszy zestaw czynników w Twojej strategii SEO. Strona on-page (docelowa) musi być przyjazna dla wyszukiwarek i jednocześnie przyjazna dla użytkownika, ponieważ jest to strona, którą użytkownicy Twojej witryny zobaczą jako pierwsza. Jeśli sztuczki na stronie nie poprawią Twojej pozycji w rankingu, to czynniki spoza strony tak. Czynniki poza stroną to przede wszystkim linki przychodzące z innych witryn internetowych.

Optymalizacja poza stroną ma wiele aspektów i polega na czymś więcej niż tylko budowaniu dobrej witryny on-page / off-page. Pomyśl o SEO jak o układance, a nie o łańcuchu. Jeśli poprawnie zbudujesz określone elementy, zobaczysz, jak to wszystko do siebie pasuje i to wszystko będzie miało sens. Wyszukiwarki wyświetlają witryny internetowe zgodnie z konfiguracją różnych wyszukiwarek – wyszukiwarka, współczynnik klikalności, współczynnik reklam, jakość witryny itp. Zupełnie nowa witryna będzie zajmować wyższą pozycję w rankingu niż starsza witryna, nawet jeśli ta ostatnia ma zrobił więcej SEO.

Comments are closed.