Jak uzyskać dobre i złe linki zwrotne

blog wordpress
Jak stworzyć blog WordPress?
9 marca, 2021
jak budować linki zwrotne w seo

Jak uzyskać dobre lub złe linki zwrotne dla SEO? W pewnym stopniu linki zwrotne pomagają w pozycjonowaniu. Linki zwrotne to linki w innych witrynach, które kierują ruch z powrotem do Twojej witryny. Im więcej linków zwrotnych do Twojej witryny, tym większy ruch uzyskasz dzięki naturalnym wynikom wyszukiwania.

Jeśli chodzi o uzyskiwanie dobrych linków przychodzących, są zarówno dobre, jak i złe. Farmy linków zwrotnych stają się nieetyczne i manipulują rankingami Google, uzyskując tysiące linków zwrotnych do Twojej witryny, które miały niewiele lub nic wspólnego z Twoim produktem lub usługą. Google złapał to i położył temu kres. W rezultacie Google twierdzi, że teraz odrzuca prawie wszystkie linki przychodzące z tych tak zwanych farm linków.

Z drugiej strony, samo zdobycie kilku linków zwrotnych nie jest takim problemem. Tak, istnieją dobre i złe linki. Jakość linków zwrotnych jest ważna. Kilka dobrze umieszczonych linków zwrotnych w renomowanych witrynach zapewni jakość SEO i będzie pomocnych w Twojej witrynie.

Kilka strategii stosowanych przez webmasterów w celu uzyskania linków zwrotnych polega na kontaktowaniu się z szanowanymi i przestarzałymi witrynami internetowymi i oferowaniu umieszczenia linku do ich witryny w Twojej witrynie w zamian za łącze z ich witryny. Jest to ulica dwukierunkowa i jest korzystna dla obu witryn. Pamiętaj, że te linki zrobią więcej dla twoich rankingów niż wzajemne linki w innych witrynach. Inne sposoby uzyskiwania linków jednokierunkowych obejmują pisanie artykułów z linkiem do witryny w stopce, dodawanie witryny do katalogów i zachęcanie znajomych do umieszczania linków do witryny.

Wykorzystanie słów kluczowych

Używając słów kluczowych w swojej witrynie, upewnij się, że wprowadzasz je z odpowiednią częstotliwością. Nadużywanie słów kluczowych sprawi, że widzowie będą mieli wrażenie, że spamujesz. Najlepszym sposobem na użycie słów kluczowych i sprawienie, aby działały w Twojej witrynie, byłoby użycie ich w sposób naturalny na wygodnym poziomie.

Taktyka SEO nr 4 – Adverture

Reklama na innych stronach internetowych może być skutecznym narzędziem SEO. Jeśli możesz kupić witrynę, której właścicielem jest Twój konkurent, jest to świetny sposób, aby natychmiast znaleźć się na ich radarze. Trudność polega na percepcji. Musisz być postrzegany jako godny zaufania i wiarygodny, aby sprzedawać swój produkt lub usługę.

Skieruj reklamy na swój rynek

Ważne jest, aby zrozumieć rynek, na którym się znajdujesz. Oznacza to zrozumienie intencji osoby wyszukującej podczas korzystania z wyszukiwarki i zrozumienia, jakich funkcji lub funkcji szuka. Następnie wykorzystując to zrozumienie, aby być pierwszym, który przedstawi osobie wyszukującej informacje, które spełniają ten zamiar.

Taktyka SEO nr 5 – Zidentyfikuj swoje usługi

Jeśli oferujesz konkretną usługę, poinformuj osobę wyszukującą o jej usługach. W ten sposób poszukujący będzie dokładnie wiedział, co kupuje.

Na koniec poznaj zalety swojej oferty. Poświęć trochę czasu na przemyślenie swojej oferty dla klienta. Powinni dobrze wiedzieć, co otrzymują, a teraz zadaj sobie pytanie, czy uważasz, że uzyskają większą wartość niż wcześniej.

Twoja witryna powinna być angażująca, nowoczesna i profesjonalna. Upewnij się, że Twoja witryna jest zgodna z Twoją firmą lub branżą. Co najważniejsze, upewnij się, że dostarcza klientowi informacji, usług i produktów, których szukał, a reszta jest łatwa.

Twoja witryna powinna być zoptymalizowana pod kątem czytelności. Innymi słowy, w treściach należy używać słów kluczowych związanych z prowadzoną działalnością. Pamiętaj, że wyszukiwarki nie mogą czytać obrazów ani grafik, tylko czytać tekst.

Współczynnik odrzuceń

Jeśli chcesz wiedzieć, czy Twoja witryna ma większą czytelność, zmierz współczynnik odrzuceń witryny.

W 2012 roku Google przyznał witrynom o wyższym współczynniku odrzuceń pozycję w wyszukiwarce Google. Odrzucenie ma miejsce również wtedy, gdy czytelnik witryny opuszcza witrynę ze strony docelowej bez odwiedzania innych stron, zanim zażąda krótkiego okresu oczekiwania.

Teraz Google nadało priorytet współczynnikom odrzuceń w celu określenia rankingu, ponieważ wiedzą, że niektóre witryny nie zapewniają dobrych doświadczeń użytkowników.

Przyspieszenie odwiedzających to kolejny czynnik brany pod uwagę w algorytmie rankingu Google. Witryny, które ładują się powoli, zajmują niższe pozycje, ponieważ skracają czas spędzany przez użytkowników w witrynie.

Fscape dla Google

Chociaż współczynniki odrzuceń są nowym czynnikiem, strony internetowe, które są zgodne z nową platformą operacyjną Google, mają wyższe współczynniki odrzuceń. Jak niedawna zmiana algorytmu Google wpłynęłaby na ranking Twojej witryny?

Google ogłosił, że strony, które ładują się szybko, będą miały pierwszeństwo w wynikach wyszukiwania. Firma Google stwierdziła również, że ocena czasu ładowania strony nie będzie już używana jako główny czynnik w rankingu, ale nadal będzie wpływać na rankingi witryn Google.

Dlatego jako właściciel małej firmy ważne jest, aby mieć witrynę internetową, która szybko się ładuje i jest uporządkowana z zatłoczonymi animacjami Flash, przyjemnymi obrazami i przyjemnymi kolorami. Należy jednak uważać na sposób korzystania z Flasha i grafiki i upewnić się, że masz witrynę, której wymaga Google.

Właściwa struktura nawigacji

Kolory Twojej witryny

Jak ładny jest twój układ?

Czy jest przyjazny dla użytkownika?

Comments are closed.