Marketing afiliacyjny – Odpowiedź jest w danych

scam oszustwo internetowe
Oszustwa internetowe – jak na nie uważać?
9 marca, 2021
Strategia marketingu afiliacyjnego ma kluczowe znaczenie dla Twojego sukcesu – zacznij tutaj!
9 marca, 2021
afiliant

 

Próbujesz osiągnąć wspólny cel, który jest trudny do osiągnięcia, ale niemożliwy do osiągnięcia? Najprawdopodobniej z tym miałeś do czynienia. A może próbujesz dowiedzieć się, czego ludzie szukają w wyszukiwarkach.

Ponieważ Google jest tak złożony, możesz próbować znaleźć sposób na pokonanie algorytmu Google. Pozwól, że będę z tobą szczery. Jeśli nie znasz osobistych danych osobowych i nawyków wielu ludzi i nie potrafisz opracować systemu, który pozwoli ci je znaleźć, najprawdopodobniej poniesiesz porażkę. Google jest tak duży. Ma właściwości autorefleksyjne. Tak więc, nawet jeśli okaże się, że „jutro przejdziesz do przeglądarki po rozwiązaniu marketingu internetowego”, firmy obsługujące karty kredytowe będą dziesiątki tysięcy dolarów, tak jak wczoraj. Na tym polega siła marketingu informacyjnego, a pytanie, które chciałbym zadać sobie, brzmi: dlaczego?

Czego szukają inne osoby w wyszukiwarkach, a nie kupują żadnego produktu, dlaczego i jak?

Jeśli możesz się tego dowiedzieć, to na wszelki wypadek zamknij drzwi i zacznij kupować domeny i pakiety hostingowe, a także zdobądź wszystkie drogie produkty, a także niektóre książki i samouczki, podręczniki i płyty CD napisane fizycznie, i uważaj, że działają. Potrzebujesz informacji. Ale cokolwiek robisz, potrzebujesz informacji TERAZ. Jestem zmęczony czytaniem o sekretach SEO dla średniozaawansowanych; jakimś guru jest wydanie drugie pośrednich sekretów SEO, abyś mógł zacząć od razu!

Prawie to masz. Wiesz, że musisz znaleźć ten magiczny sekret, aby dowiedzieć się, co się sprzeda, co będzie popularne, a co najgorętsze. A wiesz, że aby się o tym dowiedzieć, potrzebujesz dostępu do tych informacji.

Następnie robisz wszystko, co możesz, aby dostać się z komputera do Google i sprawdzić, co mówią inni programiści, i przeczytać, co na ten temat jest. Próbujesz to rozgryźć samodzielnie. Sprawdzasz YouTube. Czytasz blogi. Słuchasz wielu podcastów. Kupujesz różne eBooki od ludzi na forach. Rezerwujesz i przeglądasz wszystkie rzeczy związane z „ciastem na niebie”. Zachowujesz się jak osoba niedostępna!), Posiada super zestaw jednorazowych pacjentów czekających na twoją odpowiedź.

Robisz to godzinami i nigdy w ciągu kilku godzin nie znajdziesz odpowiedzi. W Internecie trudno jest znaleźć tę jedną wielką wskazówkę. Offline, to proste. Zawsze możesz poprosić oczy, aby podeszły do ​​komputera i wyszukały w Google nazwę firmy. Jeśli nie podoba Ci się to, co widzisz na pierwszej stronie Google, możesz pominąć pozostałe informacje, które Ci podają.

Więc spróbuj ponownie Google. I znowu. I znowu. Ale po prostu nie masz pojęcia. Przewiń w dół, a wszystkie inne strony na pierwszej stronie nawet się nie pojawiają. Więc znajdujesz sposób na ominięcie tych informacji. W końcu klikasz linki, aż uzyskasz informacje, których możesz faktycznie użyć.

Jednak nawet jeśli masz coś, czego możesz użyć, nie pomoże ci to, jeśli zadziała to dla 50 innych osób takich jak ty. Musisz dowiedzieć się, co działa. Ale właśnie tam większość ludzi naprawdę się myli. I 99% losowo, zanim będziesz miał jakiekolwiek prawdziwe pojęcie o tym, co działa.

Shawn Horby w swoim ReportLaunch, Najbardziej odkrywczej książce o marketingu w wyszukiwarkach w sieci, przedstawia 10 ** innych sposobów na zwiększenie wyników Google w Twojej witrynie dla wyszukiwanego hasła * Twoja marka * „W wyszukiwarkach mogą znaleźć informacje tylko po ich rozwiązaniu. Słaba witryna odwiedzający przechodzą do witryny internetowej, która jest wypełniona pytaniami i odpowiedziami, których celem jest przekształcenie przypadkowych odwiedzających w sprzedaż dla klientów.

Dlatego kluczowy jest tekst kotwicy jako strategia marketingowa. Potrzebujesz tekstu kotwicy, który zarówno opłaca, jak i odpowiada na pytania klienta. Anchor text to potężne narzędzie, które nie tylko odpowiada na pytania klientów dotyczące Twojego produktu, usługi i branży, ale także buduje profil Twojej firmy, jednocześnie wydłużając czas trwania sesji wyszukiwania.

Aby zobaczyć, jak Anchor Text i budowanie linków mogą pomóc Ci rozwijać się wraz z Twoją firmą, odwiedź stronę Prześlij swoje strony w witrynie. Nie tylko pomogą Ci rozwinąć się w Internecie, ale także zwiększą sprzedaż, ponieważ pomogą Ci tworzyć wartościowe linki do Twoich najważniejszych stron!

Pamiętaj, że naszym celem jest zmiana Twojej komunikacji z Twoimi klientami. Chcemy, abyś myślał o swoich klientach jako o „ubierz modelach”, aby ułatwić Ci rozmowę o sprawach, które są dla nich ważne. To o tobie, biznesie.

Comments are closed.